viser ved peisen

hej hallå dagboken
anlände hem för cirka 20 minuter sen
det luktar ryssland. flashback
maja och martina sitter fulla i soffan och röker
men nu skall dom sova
det skall nog jag också
svetten sitter intorkad på kroppen
sprang runt på arlanda som en idiot
äsch
duscha kan man göra någon annan dag
maja har inte duschat på tre dagar nu
för mig var det bara 2,5 dagar sen
martina vet jag faktiskt inte
skall fråga
brb.
hon duschade igår
maja tog hem segern
imorgon skall vi leka
och sen tänker jag dricka millshake
stavning?
annie när du läser det här har jag säkert glömt fråga dig om hur du jobbar på torsdag?
vi skall till Lillan o petta då så om du slutar någon gång på eftermiddagen kan du glida dit då.
Godnatt bloggen

Kommentarer
Postat av: Anonym

fuck your life

you are dum bitchers

you don't save money

you only spend on streethors

fuck your life evreyday

2012-03-27 @ 19:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0