Snygga byggarbetare

Hej hallå.
Jag är en dålig bloggare, ska bättre mig hade jag tänkt.
I går fick vi entra hotellet för första gången iklädda bygghjälmar. Min första tanke när jag klev in genom dörren var, HUR I HELVETE SKA VI KUNNA ÖPPNA PÅ LÖRDAG? konstaterar även att jag aldrig ska bli byggarbetare eller något som har med det att göra, trots att det finns mycket ögon godis! ;)
Blir dagligen pumpad med information blandat med ljud från sågar och borrar. Så satans högljuda de där jävlarna.
Känner mig totalt slut i kolan men ikväll håller jag ta mig fan på med att räkna matte och pluggar meny och vinmeny till brasseri X samtidigt. Tvivlar lite på mig själv just nu, huuuur ska jag orka med allt detta? Jag hoppas att det lugnar ner sig snart.
Blir jobb 24/7 i helgen, men jag ska inte klaga, har underbara kollegor och trots mycket stök och stim är det ju faktiskt helt otroligt roligt och spännande att få vara med och öppna ett helt nytt hotell!!
Nu håller vi tummarna för att vår waynes-disk är klar till i morgon så vi kan börja jobba på riktigt med att sammanställa allt, som sagt slår vi upp portarna kl 12.00 på lördag. Alla oslo-bor är välkomna att spana in miraklet och jag tror det blir en riktigt rolig dag!
Återkommer med chokerande bilder hur det kan se ut på ett hotell 3 dagar innan öppning.
Ha det bra vänner! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0