Lyckliga dagar

Idag har vi pratat i radio Norge och piercat Bekka på grund av tristess. Givande!

Kom nyss hem från jobbet så nu måste jag knyta mig, dags att dra iväg igen om några timmar.

Har haft en underbar helg med världens bästa familj som besökt mig i Oslo, jag älskar er!! Ses i sommar igen.

Martina har tydligen blivit lite på lullen ikväll, vad jag listar ut från fejjan iaf! Marte, varför blir du alltid drucken på vardagskvällar när jag inte är hemma? Taskigt tycker jag! men jag gillar dig skarpt ändå, så hoppas du inte är allt för bakis i mörra.

Godnatt Norge och övrig världen, pöss! /Annie


Kommentarer
Postat av: Anonym

woooow fuck life, you suck bitches . you are no good for the world. the world love food more than you. fuck life and fuck skalabananioslo motherfuckers

2012-03-29 @ 11:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0