Sweden

I måndags packade jag och marte säcken och drog iväg på en liten spontan tur till Sverige, närmare bestämt strömstad.

Efter en timme på buss lurade chaffisen av oss på ett äkta öde place kallat svinesundsparken. Jag tror han var trött på oss för där fick vi sitta en timme... Aja, fram kom vi till slut!

Det första vi såg var systemet, yes! Sen upptäckte vi något annat underbart, godisbolaget!! Marte och jag var in heaven.

3 timmar, 4 kg godis, 18 liter vin och 3 kassar Svenne käk senare var vi på plats på bussen mot oslo igen och fick den här gången åka hela vägen hem!

Nu ska vi käka kytbulla å pärmos ala Lars.

Bilder kommer senare för de ligger på martes kamera!

Puss å kram! / any


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg! och sluta deleta mina kommentarer sjukt otacksamt

2012-03-16 @ 00:10:22
Postat av: Anonym

he skoja ba komentaren va kvar

2012-03-16 @ 00:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0