Bandage

Hemlig gäst på ingång, min enda ledtråd är att hans namn rimmar på bandage!


Min första morgon på evigheter som jag gick upp tidigt.
Började jobba 08.40, och det är tidigt för mig eftersom jag är van med go sovmorgon varje dag.
Myste runt på jobbet och stekte vaffel, slank ner en liten en också, goding. Halv tre stämplade jag ut och tog tåget till Maja, och bussen, eftersom jag inte orkade gå 1 station. Majas jobb var superkos. Även Annie kom förbi, med badväskan i handen såklart! Anibanani och jag gav oss ut på jakt efter Töyenbadet, tror ni vi hittade det? NEJ!!!
Frågade fyra personer på vägen, och när den fjärde personen säger att det är stängt för renovering så blev vi ledsna tjejer. Apskit!
Med gosiga mackor i magen så inväntar jag nu skype-fredags-mys med min sötis. Har nog allt som allt varit en bra dag förutom lite huvudvärk och inget bad.
Visst ja, vi har lagt upp ett träningsschema, känn på den!
/Kenny Startruck (Bekka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0