Påsken slår ut

Hej våra kära vänner!
Jag har varit lite inaktiv på bloggen den senaste tiden, skyller på att jag haft alldeles för mycket att göra.
Jag har gjort följande:
- Ätit mat på restaurang 2 ggr
- Spelat pärk
- Fyllt 20 bast
- Fått halsfluss
- Ätit påskgodis, mums fillibabba
Mycket händelserik vecka må jag säga. Idag fick jag ett födelsedagskort av farmor & farfar.
Jag säger "orm" på ett fult sätt, liksom "ooorm", "ooorm". Precis som jag säger "morrmorr" och "farrrrmorr".
Ett litet avik där bara...
Rubriken undrar ni säkert över? Det är så här att jag och Martina köpte påskliljor i förrgår. En liten kruka med påskliljor kostade 1 nok, väldigt billigt och väldigt vackra. Och idag kommer jag hem ifrån jobbet, möts av Martina som skiner som en sol. "LILJORNA HAR SLÅTT UT!!!" Där av rubriken.
Ha en fin daaag! /Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0